هود آلتون مدل H607B

هود آلتون مخفی مدل H605 s این محصول دارای نصب به صورت مخفی و عرض 70 سانت. نمای ورق رنگ شده استیل و شیشه سکوریت نقره ای و موتور توربو 4 دور و قدرت مکش 750 متر مکعب و 1 عدد فیلتر آلومینیومی 3 لایه قابل شستشو بلند و کلید لمسی و سنسور دود, بو, گاز و حرارت و 2 عدد لامپ SMD می باشد.

هود آلتون مخفی H603 s این محصول با نصب به صورت مخفی و ابعاد 70 سانت و با قدرت مکش 750 مترمکعب در ساعت عرضه می‌کند این محصول یک عدد جک گازی برای درب و به همراه موتور چهار دور توربو میباشد

هود آلتون

هود آلتون مدل H607B, یک محصول مخفی و بسیار کارآمد بوده که امکانات متنوعی دارد. به طور کلی در ساخت این محصول 2 ویژگی بسیار مهم یعنی طراحی زیبا و کارایی بالا در نظر گرفته شده است. از آنجایی که هود H607B آلتون طبق آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است، می‌تواند با تمام محصولات هم‌رده خود به راحتی رقابت کند. امکانات و ویژگی‌های هود H607B آلتون بسیار متنوع بوده که در اینجا قصد داریم به چند مورد از آ‌ن‌ها اشاره کنیم. سپس خودتان می‌توانید به راحتی پی به دلایل برتر بودن این محصول ببرید. پس برای اطلاعات بیشتر در رابطه با هود H607B آلتون، تا آخر مطلب همراه ما باشید.

هود آلتون مخفی مدل H604 B این مدل هود آشپزخانه دارای موتور فلزی 4 دور به همراه نمای شیشه سکوریت مشکی با خطوط طلایی میباشد. این هود دارای جک گازی میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید