طرح فروش فوق العاده 4 محصول سایپا

قرعه کشی طرح فروش فوق العاده 4محصول سایپا

اسامی منتخبان پس از تايید نهایی نهاد‌های نظارتی ساعت 14 روز جمعه، دوم مهرماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

قرعه کشی طرح فروش فوق العاده 4محصول سایپا کوییک با گیربکس معمولی (رینگ فولادی)، کوییک. آر با گیربکس معمولی، کوییک. اس و ساینا. اس با حضور نهاد‌های نظارتی و مسيولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

فروش فوق العاده سایپا

در طرح اخیر فروش فوق العاده سایپا 178 هزار و 125 نفر شرکت کردند که 173 هزار و 961 نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش 11 هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، 22 هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح هزار دستگاه خودرو ساینا. اس عرضه می‌شود. علاوه بر این هزار دستگاه کوییک. اس، پنج هزار دستگاه کوییک با گیربکس معمولی و چهار هزار دستگاه کوییک. آر با گیربکس معمولی و رینگ آلومینیومی عرضه می‌شود.

اسامی منتخب طرح فروش فوق‌العاده سایپا پس از تايید نهایی توسط نهاد‌های نظارتی فردا -جمعه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت 8 صبح روز شنبه به مدت 72 ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق‌العاده، پیامک ارسال می‌کند، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

فروش سایپا

 

دیدگاهتان را بنویسید