تلویزیون  جی پلاس 43 اینچ

نقاط ضعف آن می توان به عدم اتصال این تلویزیون به اینترنت، وای فای، بلوتوث، گوشی های هوشمند اشاره کرد، اما با وجود وجود پورت های USB در پشت دستگاه، می توان با اتصال فلش مموری فایل های صوتی و تصویری را تماشا کرد.

ویژگی های دیگر:

§ کیفیت تصویر: HD

§ رابط هوشمند: خیر

§ تکنولوژی صفحه نمایش: LED

§ HDR: خیر

§ 3 بعدی: خیر

تلویزیون ال ای دی جی پلاس 40JH512N
40JH512N با قیمتی مقرون به صرفه با گارانتی معتبر گلدیران وارد بازار ایران شده است. از نقاط قوت این تلویزیون 40 اینچی می توان به صفحه تخت و کیفیت تصویر آن که Full HD و با وضوح بسیار بالا می باشد اشاره کرد. این تلویزیون مجهز به دو پورت USB می باشد که می توان آن را به گوشی متصل کرد و فایل های صوتی و تصویری گوشی موبایل را از تلویزیون پخش کرد.

اما این مدل نقاط ضعفی هم دارد. به عنوان مثال این تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت، وای فای و بلوتوث را ندارد و با تنظیمات اولیه ساخته شده است.

ویژگی های دیگر:

§ تکنولوژی صفحه نمایش: LED

§ رابط هوشمند: Nedlerd

§ HDR: خیر

§ 3 بعدی: خیر

تلویزیون ال ای دی جی پلاس 43JH412N
تلویزیون جی پلاس LED 43JH412N مانند دیگر محصولات این شرکت با گارانتی معتبر گلدیران با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می شود. این تلویزیون 43 اینچی دارای صفحه نمایش تخت با کیفیت تصویر Full HD است و کیفیت بسیار بالایی را ارائه می دهد. این مدل دارای دو پورت USB است که قابلیت اتصال به گوشی و پخش فایل های صوتی و تصویری را فراهم می کند. همچنین این تلویزیون قابلیت ضبط تصاویر را دارد و برای مصرف بهینه برق مجهز به پنل با کیفیت A + می باشد.

از نقاط ضعف این تلویزیون می توان به عدم اتصال به اینترنت، وای فای و بلوتوث اشاره کرد. علاوه بر موارد ذکر شده، این تلویزیون مانند دو مدل قبلی ارائه شده، قابلیت پخش تصاویر سه بعدی را ندارد

ویژگی های دیگر:

§ تکنولوژی صفحه نمایش: LED

§ رابط هوشمند: خیر

§ HDR: خیر

معرفی برند ایرانی جی پلاس تی وی و بهترین مدل های آن

تلویزیون LED هوشمند JPlus GTV-50JU922N
تلویزیون GTV-50JU922N GTV-50JU922N 50 اینچ Ultra HD-4K LED Smart Flat Screen یکی دیگر از محصولات مقرون به صرفه G+ است که با گارانتی ارائه می شود.

این دستگاه دارای دو پورت USB بوده و قابلیت ضبط انواع برنامه های تلویزیونی را حتی در حالت استندبای (خاموش کردن

دیدگاهتان را بنویسید